Godmorgon mina vänner!

Precis klivit upp och tagit en kopp kaffe.
Har inte orkat skriva blogg nu på nån dag..
Har ju varit i Norge :)

Åkte iaf väg i måndags med hyrbil, svärmor och älskling:)
Åkt färja med bilen också, haha, det var kul :)
Nattade en natt på hotell i Lödingen tror jag det hette,
på morgonen tog vi farväl av sväris på busstation
då hon skulle ta buss och färja resten av biten hem.

Jag och Toffe for sedan mot Sverige, HAHA.
Väl på färjan börjar han som tar betalt snacka med oss,
vi fattar ingenting och han blir typ irriterad :P
Hahaha. Ja voi herra.
Körde lugnt heeeeela vägen in till stan.
Skönt, jag och Toffe åkte runt på några ställen där i Norge innan vi for hem också :P
En MINISEMESTER satt fint :)
Nästa gång vi åker till Norge blir det att ta PLU och sedan natta över
på den ö där sväris bor :)



PLU:)

Nu ska jag ta en till kopp kaffe och sedan publicera lite inlägg från kåken :)

PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer
Postat av: Tina

Vad najs med en minisemester, bara komma bort ett tag :) <3<3<3

2010-04-15 @ 12:21:21
Postat av: Kicki

<3<3<3

2010-04-15 @ 17:12:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0