29/3-10 DAG 30 kl: ???

Jobbat fyra timmar på plåstret. Städat och packat.
Snackat skit med brudarna, blivit sminkad och färgat håret.
Nåjo sista kvällen...vi hörs!

På återseende!


30/3-10 DAG 31 kl:05.26

FRIGIVEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!;)
Hell yeah!!!!

Dessvärre har jag sovit apdåligt...
Gick och la mig vid halv ett men låg och vred och vände i säkert
över en timme.
Vaknade 58tusengånger av svett, ångest och hjärtklappning...
Vid 03.30 steg jag upp och gjorde mig i ordning, käkade
lite frukost och drack kaffe med Sabina.
Tog farväl av henne och ringde sedan på larmet till nattpersonalen.
Kvitterade ut mina saker och tog sen en cigg ute i FRIHETEN!!
Nu sitter jag på bussen, ska försöka sova nån timme....
Nån jävel som redan somnat och snarkar som ett as!
Ja fyfan!
Nu ska jag försöka sova iallafall,....
På återseende!

Kommentarer
Postat av: Emelie

ojj, annorlunda och intressant läsning!! :)

2011-02-21 @ 09:59:55
URL: http://emimys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0