21/3-10 DAG 22 kl:22.29

Idag har det varit en ganska bra dag, tiden har gått rätt så fort, vilket
känns bra, imorn är det bara 8 dar tills jag kommer hem :D
Och jag kommer definitivt ha fortsatt kontakt
men några av tjejerna här!
Har verkligen underlättat för mig att ha någon att prata med och
ty sig åt här inne.
Underbara människor! Verkligen! <3

Har blekt och klippt till mitt hår idag :p
Alla tycker jag är så fin, själv känner jag
mig obekväm...Ser fan ut som en liten pojke eller nåt.
Nå vilken tur att håret växer ut iallafall.

Nåjo men nog blev det fint iallafall, och nu har jag lovat
dom andra tjejerna att inte ha mössa på mig jämt:p
Får se hur det går då, känner mig naken utan mössa ju :D

Alltså jag förstår inte riktigt det svenska rättssystemet, det
är ju totalt fucked up!
Tjejen jag skrev om igår kan inte ens ta hand om sig själv!
Fick höra att hon skrikit som fan i natt i över
en timme! Sen fick jag även höra att hon kissat ner sig.
Alltså jag tycker fan synd om henne, hon skulle nog vara på
en vårdinrättning eller liknande...
Vet inte vad hon sitter för, men hon borde inte ha dömts till fängelse iallafall...
Vilken tur att jag slipper bestämma folks straff....

Imorn är det måndag igen, sista måndagen på jobbet :)
Nästa måndag blir det nämligen att städa ur rummet och
packa, sen muckar jag dan efter! :)JIHAAAAAA!
Jaja, nu ska jag lösa sudoku och drömma fina drömmar
om min älskade
LARS KRISTOFFER FREDRIKSSON! :)<3<3<3

PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer
Postat av: IdaWL

Va tusan får man färga håret och sånt där ? :)

2010-04-16 @ 21:54:06
Postat av: Kicki

En tjej som satt där som va frisör :)

Färgerna och kemikalierna var inlåsta tills hon behövde använda det på någon, sen låstes dom in igen :D

2010-04-16 @ 23:37:44
Postat av: IdaWl

Jaha, jaa efter man läst din blogg från fängelset så är det ju inte alls som man tänkt sig :P typ knäckebröd och vatten hahaha

2010-04-17 @ 13:35:52
Postat av: Kicki

haha nä inte riktigt så är det , men nästan :P haha

2010-04-17 @ 14:06:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0