Timrå Express.

Har alldeles nyss varit och hämtat mitt möblemang.
Så nu är grejerna på väg till söder :)
SKÖNT!

Nu ska jag åka med mamsen och hälsa på dubbel E.
Erik skulle sätta på kaffe ;)

Nåjo.
Var hos Gullis igår medans hon jobbade natt.
Toffifi var med såklart ;)
Vi myste på och hade det mysigt, tills jag helt plötsligt
får nån konstig attack och börjar frysa som fan och
sånt...
Toffe försökte värma mig, men det funkade fan inte.
Då gjorde sötnosen te åt oss och så fick jag lite ipren och så
var allt bra igen.

Aww..han var så söt !

"Min lilla gumma har blivit sjuk"

NAAAW!
Nu har den jäveln åkt tillbaka till byn..
Saknar redan! <3<3<3

Tjollahoopppp!!! och på återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0