Såja!

Sovit några timmar till :)
Lyckades tillslut att somna :P
Tänkte börja städa ur spisen och ugnen och sånt..
Kan ju vara skönt att ha det bortgjort iallafall.
Lyckats få tag i några få kartonger, så
nu ska jag fan dra alla jävla prinskorvfingrar ur arslet och börja packa ner!
Yes!

Jag är glad även idag.
Bland alla hinder och mörka moln , så ser jag ändå ett
ljus. Är inte som jag var förut, då jag tyckte allt
såg mörkt ut, och allt gick åt helvete.
Men finns inga såna fasoner kvar hos denna damen!
ALLT LÖSER SIG!
Mamma brukar alltid säga så :)

Snart kommer mina barn också hem, Elkko, Erkki och Thindrisch! ;) <3<3<3



Haha jaja nu ska jag sluta.
Började bli lite väl djup där :P
Nu dricka kaffe.

Vi hörs senare!

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0