Goddag!

Sitter här med kaffekoppen i högsta hugg! :)
Igen ;)
Kaffe är fan livets dryck, näst efter mjölk ;) haha!

Varit hos läkaren, det gick bra.
Hon var lite negativ i början och jag kände hur förbannad
jag började bli, men sen mjuknade även hon precis som jag :)

Ska ta och sitta här en stund, läsa genom lite bloggar,
och sånt. Sen ska jag ta mig i kragen och börja i köket så det blir gjort nångång.
För sen är det inte så mkt kvar att packa och städa :)

Gud vad jag längtar efter att få flytta! Det är helt sjukt.
Jag längtar som FAAAAAAAAAAAN!
När flyttlasset är borta så är det bara bilen kvar att fixa.
Och det går fort, nu när jag har lite mer pengar i fickan.
Så när pappsen fixat klart den, bilar jag ner till min nya hemstad ;)

Men innan jag åker, hade jag vela träffa alla vänner och familj
på en gemensam fest eller middag eller vad som helst :)

Gud, jag hade kunnat skriva hur mkt som helst känner jag.
Men vi sätter punkt för nu.



På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0