Hojja.

Kände att hjärtinfarkten och hjärnblödningen var nära, här
för en stund sedan.

Jag brukar inte bry mig om det som pratas om mig och min
familj, men det kan bli för mkt ibland och då brinner propparna.
Vilket det gjorde imorse.

Är åter lugn.
Ska ta och diska och städa lite åt barnen, så dem slipper göra det själva ;)
Kanske går ut med vagnen en sväng också.
Kan behövas.
Känns som att man gått upp minst 10kilo nu när man börjat
med Toffifi igen ;)
Haha, han äter ju 24/7 ;P Min lilla sötgris! <3<3<3

Nånå.
Vi hörs senare.



PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer
Postat av: Anonym

klart att karln äter som en häst om man röker hasch hela dagarna..

2009-10-06 @ 18:25:33
Postat av: Kicki

Åh herregud.

Har du kartlagt våra liv nu också ?

Du som vet allt om oss borde väl veta vad fan vi har för underkläder på oss nu också ?



FOLK KAN FÖRÄNDRAS. Hur jävla svårt är det att fatta ???????



Hoff..................

2009-10-06 @ 19:36:24
URL: http://kikzon.blogg.se/
Postat av: micke huru

nå var det ett jävla snack om knark era idioter...måste ni vara anonyma så man inte vet vilka stackars jävlar ni är!!!vänd er till mig om ni vågar istället..tack på förhand//micke huru

2009-10-06 @ 20:29:59
Postat av: Kicki

Haha "tack på förhand" det var det bästa ! :P

2009-10-06 @ 20:58:12
URL: http://kikzon.blogg.se/
Postat av: Emma

Men anonyma hit och dit, det är ju fan Kiruna i ett nötskal. Skit i dessa kommentarer.



Och den anonyma måste ju själv vara rökande om han/hon vet att man blir hungrig av att röka. Finns ju en och annan haschnisse här i Kiruna som antagligen inte vågar stå för sin åsikt. Har liknande kommentarer i min blogg och Niklas och Tofy.

2009-10-06 @ 23:45:05
URL: http://emmawik.blogg.se/
Postat av: Kicki

Jo fan klart att jag skiter i kommentarerna, men det börjar ju gå överstyr, eller hur ? :P



Men det är ändå ganska kul att folk bryr sig och intresserar sig i ens liv ;D

Folk "vet" ju så mkt om mig, om oss, om alla typ :P



Javafan, vet man att man blir hungrig efter att man rökt hasch borde man väl själv vara insatt i det ;)



Jag gillar starkt dina kommentarer Emma! :)

Hehe.



(ändå vågar vi aldrig säga hej till varandra;) ) hihi

2009-10-07 @ 12:36:19
URL: http://kikzon.blogg.se/
Postat av: Emma

Jamen vafan, det är ju som du säger. Jäkligt svårt att skita i dessa kommentarern, men försöka duger ;) Jag ids inte ens publicera kommentarerna jag får, man blir så jävla matt att man tappar färgen.



Ja och dom flesta som kommenterar är ju sådana man känner/har känt.. Jag får ofta kommentarer av min haschrökande föredetta, och när man konfronterar så äre "öööööh, naaaaaaaaae jag har inte gjort något". Men vad vet jag, Niklas och Toffe kanske sitter och röker hasch förjämnan på Folkan(vilket folk tydligen har sett och det var dom ju tvungen att kommentera i min blogg. Men ja, vi båda är väl haschkärringar också.



Haha, vad bra att någon gör det ;)

Får nog ta och skärpa till oss båda och säga hej, är ju lite vrickat att man vågar skriva vad som helst via bloggen men inte irl.

2009-10-07 @ 16:20:47
URL: http://emmawik.blogg.se/
Postat av: Kicki

haha, ja nu får vi fan ta och skärpa till oss och hälsa ! :P hehe.



Jaså, konstigt att dem inte sett dig och mig också sittandes i den där bilen och röka ? :D



Alltså det är ju så jävla skrattretande så man nästan måste lägga sig dubbelvikt och skratta skiten ur sig :D



HAHA.

Hoff :D

2009-10-07 @ 17:35:59
URL: http://kikzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0