Morning!

Hatar att få denna fina morgon väckning!
Samtal, skrik och stress.
Denna dag lär ju bli grymt lyckad.
Jag och mitt fina morgonhumör dessutom..mitt jävla humör överhuvudtaget !

Hahaha ja fyfan ! Jag borde ju söka hjälp för mina aggressioner!
HAHA.
Jag blir ju fan helt störd i skallen när jag blir riktigt jävla pissed!
Ja och jag erkänner. Inget att sticka under stol med.

"Räkna till tio" men in my prutt förfan!
Räkna själv !

GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!

Och till er som undrar (har fått frågor i kommentarerna), varför jag inte skrivit ut X namn är för att
jag inte direkt velat hänga ut honom här på bloggen.
varför skriva ut någons namn om det sen ändå inte blir något?
Jag är ju ganska "van" vid att allt skiter sig när det kommer till allt som
har med "kärlek" att göra....
SÅ just därför.
Och i detta fallet verkar det ha skitit sig igen.....PGA svartsjuka och onödiga jävla utsvävningar i fyllan då man överreagerar och överdriver allt.......


Såja det var det.
Ni som icket gillar  mig och jämt låtsas veta allt om mig och mitt liv har något att vara skadeglada över nu ! :)
Men det gör inget...
Den enda sanna glädjen är ju skadeglädjen...
eller ?


Nåväl... det var det..
Nu ska jag ta en kopp kaffe......
VARVA ner framförallt.

Hej så länge !
På återseende!

Kommentarer
Postat av: nm

summasummarum:fylla+kärlek=funkar inte !

2009-03-30 @ 12:25:47
Postat av: Kicki

Nopes.. inte på fyllan nä.

2009-03-30 @ 12:35:46
Postat av: Stumpan

Klart de gör, kärlek övervinnar allt :)

2009-03-30 @ 15:29:52
Postat av: Kicki

Du menar det :) hehe. Bra att vi har nån positiv här :)

2009-03-30 @ 22:39:00
Postat av: Anonym

man ska inte ge upp kicki :) du är en vacker och schyst tjej, fan ta chansen och sattsa allt om du verkligen gillar killen!! (Y)

2009-03-31 @ 12:25:51
Postat av: Kicki

naaw vad snällt sagt :)

men jag vet inte. . . det är nog redan kört :(

2009-03-31 @ 12:38:09
Postat av: Anonym

som sagt, om du verkligen gillar honom, så ger du inte upp!! Känner honom, han är bara aningen blyg, prata med honom =)

2009-03-31 @ 19:16:54
Postat av: Anonym

Men kicki, jag är fan polare med honom, vet att han gillar dig men han är ju så jävla blyg! gå sakta fram och säg vad du känner, innan den där andra tjejen gör det.........

2009-03-31 @ 19:21:01
Postat av: Kicki

Jag har ju pratat med honom, jag har t.o.m sagt att vi ska ta det lugnt...inte hasta sig in i nåt..

Och allt verkade ju lugnt innan jag for hem från honom i lördags..men efter det så har han ju bara ignorerat mig :(



2009-03-31 @ 20:00:34
Postat av: Anonym

han kanske är rädd för att bli sårad? vet att det hänt tidigare, hasa fram med lugna steg så ska du se att det löser sig :)

2009-03-31 @ 22:51:28
Postat av: Kicki

Jo men nog har jag ju förstått det...har ju blivit sårad själv så...

Ja vi får väl hoppas på det bästa då ! :)

2009-03-31 @ 23:31:28
Postat av: Anonym

ja, och jag håller tummarna för dig ! (Y) :D

2009-04-01 @ 00:15:19
Postat av: Kicki

hmm...inte för x då ? Haha skoja.

Tack!´:D

2009-04-01 @ 00:24:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0