God afton !

Nyss hemkommen från Gällka.
Ja fy fan vilken biltur ! :P
Haha. Svamlat och dummat oss som fan ! :)
Träffade Emelie, haha visst var det så du hette ? ;) haha
Gled en stund med henne sen åkte vi hem....

Jag brukar oftast vara svin trött och gnällig och inte orka köra hem när det är
mörkt, men nu för en gångsskull gick det fan svin bra, för
jag hade nämligen Hannah bredvid mig och hon kacklade med mig som fan ! :)
Brukar ingen annan göra.. för vid hemresa brukar alla vara så jävla trötta....

Mimsan den jäveln, hon sov dock i stort sett hela resan hem, men ingen nöd :)
Så är det.

Och snart är det kväll igen, då ska vi ha så jävla kul! :)

Nu ska jag fanimig klä av mig.. röka en cigg,...ta en kopp kaffe..
röka lite igen och sen lägga mig under täcket och dra en snark !
SKÖNT!

Nåväl natti natt och sov gott !

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha jaa det var så jag hette :p.

2009-03-27 @ 16:17:16
URL: http://emeliielindstrom.blogg.se/
Postat av: Kicki

Haha ja jag tänkte väl att så gammal har jag väl ändå inte blivit och redan glömt bort :P

HAHA

2009-03-27 @ 16:33:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0