En lista

snodd från Mims<3 Kunde fan inte sova :P
HÖHÖ


  • Idag känner jag mig: Förvirrad. . . och lite småtaggad inför ikväll :)
  • Idag har jag på mig: Underkläder, jeans och en huvtröja :D och sockar !
  • Idag har jag ett sug efter: Hmm ? Finns en massa sug just nu....
  • Idag bär jag följande smycken: Mina två ringar och mitt kors halsband . (Har jag fan alltid på ju)
  • Idag lyssnar jag helst på: Mimmi, Hannah och lite partymusik :P
  • Idag stör jag mig på: komplicerade tankar. . . .
  • Idag längtar jag till: nå vad tror ni ? :P
  • Idag hade jag gärna: Skedat med dig. . . men icket det....:(
  • Idag blir jag glad av: MIMMI! <3
  • Idag ser jag helst detta på tv: ska inte kika tv idag.
  • Idag är mitt hår: Slitet som fan och allmänt fult.
  • Idag borde jag: ta allt med en nypa salt !
  • Idag besöks denna hemsida flitigt: youtube.com
  • Idag önskar jag: att vi får det svinroligt ikväll och att ingen jävel förstör det!




  • Nåniin...måste och ändra tiden på p-skivan..
    annars blir det böter...sånt onödigt har vi inte råd med !

    När du går din väg, har du gjort ditt val.

    På återseende!

    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0