Paaaah!

Inte ens värt och tro att man ska ha kul i denna staden.
Är det inte det ena så är det , det fjärde.
Foten stukad, killar som slår tjejer.
Vänner som inte är ens vänner.
äckliga fjortiskillar som dreglar efter en.
NEJTACK.

Nu är det bra det här. Jag ska nog bli nykterist.
Och det kanske är på tiden...
Känslan säger att någonting "stort" kommer att hända.
Och är det så, så får det vara så.
Hoppas att den berörda också tar sitt ansvar.. . .
Om det nu skulle vara SÅ.

Hoff. Jaja.
less less less less less.

OCH JA! jag vet att jag har gult hår!!!!!!!!!!!!
Tror ni inte att jag ser mig i spegeln varje daG?
idioter!

Ikväll ska Kicki och Mims ta det lugnt.
Glida lite bil och så va.
Säga "hej" till våra "tillgodokvittogossar" HAHA.

Nånå.
Nu ska jag viiiiiila.
BTW, Mims gjorde världens godaste mat igår ;)
MUMS!
Slänger in nåt inlägg sen...

På återseende jävla loosers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0