Jag vill ha tillbaka mitt långa hår!

Ja det vill jag !
Nu är jag less på den här korta kalufsen som aldrig går att fixa.
Eller jo det går att fixa... men det tar tid..sånt is jag inte med :P haha
Kolla kolla vad fint håret var ! åååååhhh...haha
ja nu lät jag som en riktig fjortis :)
Men det var ju det som var meningen ! :P


Drinken i handen, självklart ! :)

Ångesten börjar avta. Känns skönt!
Inte bra att ha denna ångest. Inte kul heller för den delen.
Nuförtiden får jag ångest för allt.
I fredas spillde jag på Gullis golv....torkade upp det.
Men fick sån jävla ångest att jag var tvungen och ringa och berätta att jag spillt på
hennes golv.

Jag är ju fan sjuk!

Skratta bäst ni vill... men det är fan jobbigt.
jag kan få ångest om jag blir sur på någon, även fast jag har rätt att bli sur.
Sjukt . ja jag vet.

JAJA.
Jag ska söka fram en usbkabel och lägga in nån bild från fredas ...

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0