hohojaja!

Håller på tvätta kläder.
Börjar fan fundera på om det är nån som snott en del utav mina kläder ?
Ganska mkt som försvunnit spårlöst, likaså mitt visakort.
Borta med vinden!

Ändå har jag inte ens använt kortet!
Legat i min smartcase ett bra tag.

Kläderna som är borta, har jag nyligen inhandlat.
Så borde inte ha "hunnit" lämna dom hos någon...
Ja man får väl se...kanske dyker upp nångång...

Imorn åker jag äntligen.
Finally!
Som jag har väntat!


Saknar redan min älskling! :P
<3<3<3
Nå så länge kommer vi ju inte vara ifrån varann.
Jag älskar dig gubben!


Jaja nu ska jag hinka i mig kaffe.

PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer
Postat av: Tovis

Jag har ju lite av dina kläder hemma hos mig iaf :)

2009-12-22 @ 22:46:21
URL: http://energidryck.blogg.se/
Postat av: Kicki

Ja det vet jag :) jag får komma nångång och hämta dom ;) efter jul och så :)

<3

2009-12-23 @ 18:05:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0