R U B R I K

Hej på er !

Nyss kommit hem.
Syskonen Huru tog en prommis till mamsen och fick äta lite mammamat:)
Vilket var väldigt uppskattat ! :) Tack mami<3
Hann mysa lite med mina barn också. Dem är ju små jämfört med Skräp-Degis :P

Sen kom Starre. Bröderna åkte hem och jag for vidare och gled med Starre en sväng :)
Mycket trevligt ! :)
Köpte Statoilkaffe i vanlig ordning :P
Tänk om alla fick ha en sån bra vän som självaste Starmannen :D <3

Imorn ska vi glida till Gve :) Starre ska få ta bort gipset ...

Nåväl..jag vet inte..jag måste väl ta itu med det här såkallade hushållsarbetet ....jobbigt nönting.
Kika förbi Tinko en sväng sen också....
Sen soooooova ! :)

Damen somnade inte förrän vid sju imorse...jag är duktigt trött !

Nånå....inga pics idag inte.
Men kika lite på denna....den får duga :P


Nåjo. . . haha imorn ska vi ju köra "dagens outfit" ......HAHAHAhahahahaHAHAHAhahahaHAHAHAHAHAhahaha
Hahahaha ..hahaahahah hoff :D

Nå återkommer väl...

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Tina The Best (inga missuppfattningar)

Lätt att vi ska! ;) Vi måste ju också bli fjortisbloggare, skriva filmrecentioner och tio inlägg om bra schampo HAHA

2009-04-14 @ 20:23:36
Postat av: Kicki

Ja absolut ! Helt klart ! :)

HA HA !

2009-04-14 @ 20:25:54
URL: http://kikzon.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad är de för ögonskugga du har ??:D

2009-04-16 @ 13:06:02
Postat av: Kicki

MaxFactor från Domus :D

2009-04-16 @ 13:41:02
URL: http://kikzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0