ÖH ?!??!?!?!?

Brukar man inte ha TVÅ tvättmaskiner i en tvättstuga ????
Grymt jävla less är jag nu !
Hoff ...visade ju sig att det bara fanns en endaste liten skit maskin...
Först gå ner tusen jävla mil i underjorden ( Typ hundra trappor) sen när man väl är framme...
ja då ....

hahahah hoff...ja jag vet inte men propparna brann där kände jag.
Har fått "sortera ut" tvätt som är mindre viktigt...
Fan alla mina kläder är viktiga ju ! :P

Nä det är bara börja tvätta en gång i veckan....
men det är ju så jävla tråkigt, jobbigt och ja...allt!
(Speciellt när man måste gå ner tusen trappor)
Jag behöver en skvätt kaffe!

Och det här jävla tvätt inlägget var så jävla grymt nödvändigt ! :)

HÄR HAR NI MORGONENS OUTFIT! :P HAhahahahaha

NAKET!
Minns ju att det var nån som gnällde på att jag var naken jämt,
det är ju då man ska vara naken hela tiden :)

Och nä 23åringar kanske inte ska beté sig på "vissa sätt"...men vet ni vad ?
Jag tänker inte låtsas vara någon jag inte är.
Jag är inte vuxnare än vad jag känner mig.
Att spexa och flumma och vara allmänt löjlig, det är fan min grej!
Yes så är det.


Jag kanske växer upp nångång :) Man vet aldrig !
HAHAHAHAHahahahHAHAH :)

På återseende kära vänner och alla ni andra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0