Lillebror är lite sur.

HAHA!
Jag har ätit upp vår sk middag :P
Men det gör inget ...ska laga ny :D

Sen finns det tydligen andra som också är suriga.
Men jag orkar inte bry mig längre .
Var sur då !
Hoff :(
Har bett om ursäkt typ tusen gånger, men det verkar ju inte hjälpa det heller.
Va fan ska man göra ?

Den där alkoholen ! fy bubblan ! :(

Och igår lyckades jag bli övertalad igen ! Av Tinko ! :P
Det var ju inte så svårt att bli övertalad...:D hah ahah ah
Men denna gången gjorde inte alkoholen mig speciellt störd....ändå
drack jag sprit :D
Öhm tydligen har vi varit på krogen iaf..inget jag minns :D P I N S A M T !

Sånt som händer!

Jag på g till Tinko:D
Tinko hemma hos henne :)

Nåjååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå..
men nu ska jag laga mat !

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0