jååå....

Undra när man ska få sova egentligen ?
Jag tänkte ...sova ut. Helt.

Typ när man ligger under jord eller ?

Ja den där telefonen ! Hur fan klarade vi oss förut utan mobil ?
JAg minns att när jag gick på låg, mellan och högstadiet så hade vi inte ens
en hemtelefon! Min första mobil fick jag i konfa present...då var jag 14...
Hur fan gjorde vi ? HAHA.

Nu jävlar går alla fyraåringar runt med mobiltelefoner !
Ja jag förstår inte .....

Whatever....
Vaknade av att jag iallafall hade en "karl" bredvid mig idag....och det var ingen annan än SKRÄPIS! :)


Ja alltså...vi har ju inte sovit på kartonger...utan i sängen :D
höhöhöhöhohohohoho..

Jaja det är ju bra att jag kan skämta så här på morgonkvisten iallafall....
öh nönting...

Morsan ska komma förbi med lite gardiner..
jag har ju nå cpnoja om att allt är fult och tar ner allt...
Helt störd är jag....

ja...jag vill fan inte ens bjuda in nån hit...för jag skäms..

Jag lider ju av nåt allvarligt fel !

Nä jag kanske ska dra iväg och söka hjälp ? ? Hahahoghohhoohhähäh..

NÄ men göra kaffe iallafall ! ! :P

PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0