Jaa....

inte vet jag...hoff.
Nå inte min huvudvärk :( eller jo det är det visst,,,,,,vittu...

Nåniin, har badat , det var förjävla skönt ! ;)
Lite sällskap hade inte suttit fel, men denna gången
fick damen tyvärr bada ensam :P

Jag tänkte att jag ska ta och färga mina eyebrowns så dem får lite färg...
Just nu ser jag ju fan sjuk ut...jo.

ÖHH?!? nä fan...nu blev jag fan lite deppig...skulle inte ha ringt det där jävla horsamtalet !

Fick förresten en inflyttnings present av bror och Elisa :)
Check it out !

Ni vet, det är ju tydligen inne
och fota det man köpt och det man fått osv osv :D

Jaja...jag ska nog börja med dem där jävla eyebrownsen....
Ni kan ju kolla på snickarn själv så länge ! :D

Händiga nönting jag och Tinko ! :)
Med en kartong och en tv-kontroll kan man utföra mycket med ! ;) HAHAHAHAHAH!

So long.....!

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0