Innan det ska lagas middag.

Ska ni få njuta av den här otroligt häftigt hippa listan jag snott av Tove ;)

Tjejlistan
1. Har du ett par blåa string? -  Jo turkosa ? det är ju blått :P

2. Vem var den senaste du pussade? - Hmm ? ? Mimmi kanske ? ;)

3. Vad har du för bhstorlek ? -  Ingen jävla aning ?!? :P Olika ju....

4. Trivs du med det? - trivs ? ? ? Nog hade dem fått vara större ;) hHAHAhahahaha men ska inte klaga iaf!

5. Hur många killars telefonnummer har du inlagt i din mobil? - Typ hundra :P MEN NÄ! Inte fan vet jag.Tänker inte räkna heller!

6. Gillar du nån nu? - Börjar små lessna på denna fråga.....:(

7. Vad gjorde du inatt? - Nå jag kikade lite serier på datorn, sen sov jag som en gris

8. Och i förrgår natt? - Flummade runt...sov, osv :D

9. Vad gör du innan du ska sova? Det vet ni vid detta laget.

10. Kan du prata med din mamma om allt? - Jodå helt klart ! :P Vissa brukar tappa hakan och tycka att vi är dumma i huvet ibland när vi pratar om saker ;) hihi

11. Hade du berättat för dina föräldrar om du blivit gravid? -  Yes, självklart!

12. Har du varit gravid? - Japs, det har jag !

13. Hade du blivit glad om din pojkvän friat till dig? - HAR INGEN JÄVLA POJKVÄN!

14. Choklad eller glass? - C h o k l a d

15. Push-up eller T-shirtbh? - T-shirtbh

16. String eller hipsters? - Nå båda !

17. Stövlar eller sneakers? - Sneakers till vardags och stövlar på fest ! :P (inte gummistövlar alltså)

18. Kjol/klänning eller jeans? - Jeans, kjol/klänning kan man ha på fest eller när det är S O M M A R!


åtta fakta

1. Hemstad/ort: Alltså....jag är född i Uppsala och bodde där i fem år...Men det blir väl Kiruna?

2. Hårfärg: Ska föreställa blont.

3. Längd: 170

4. Frisyr: Mohahahaahah !

5. Ögonfärg: Grön/blåa

6. Skostorlek: 35

7. Humör: Än så länge känner jag mig glad !

8. Vänster eller högerhänt: Höger


Tio saker om ditt liv

1. Har du nånsin varit kär? - Yes !

2. Tror du på kärlek? - Nej, inte just nu iallafall. . .

3. Har du gjort något inom kärleken som du verkligen ångrar? - Jodå, helt klart.

4. Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? -  Ja tyvärr ! :(

5. Har du någon gång krossat någon annans hjärta? - Har jag säkert....

6. Har du nånsin blivit kär i din bästa vän? - Say what ? Nå nä!

7. Har du nånsin älskat någon utan att tala om de för honom? - haha nå inte.

8. Är du rädd för att starta ett förhållande med någon? - Ja ibland. . .som standard att jag blir sårad....

9. Har du nånsin haft en hemlig beundrare? - Säg det du.. ? ? ?

10. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Jo, den dan det händer mig  !

Tio saker;
Det där eller det här
1. Kärlek eller pengar? - Både och, men just nu PENGAR. Har fan gett upp den där kärleken...:( :( funkar ju inte för mig.
2. Vin eller öl? - Som jag sagt förut, Här spottar vi inte i glaset !
3. Dag eller natt? Vilket som...
4. One night stand eller förhållande? F Ö R H Å L L A N D E
5. Tv eller internet? - Internet
6. Pepsi eller cola? - Cola
7. Vild fest eller romantisk hemmakväll ? -  vilket som !
8. Färgfoto eller svartvita? - Svartvita....
9. Telefonkontakt eller face to face? - Ansikte mot ansikte.
10. Bilddagboken eller myspace? - Men skärpning !

Tio "Har du nånsin"
1. Har du nånsin blivet upptäckt när du smitit ut? - Tror det ?
2. Har du nånsin viljat ta livet av dig? - Nåjoooo...
3. Har du nånsin gjort något du ångrar? - Jadå helt klart..
4. Har du hoppat bungy jump? - NÄ!
5. Har du nånsin varit med i en olycka? - YES!
6. Har du nånsin ätit en hel tårta? - Niiiiiix!
7. Har du nånsin önskat att någon ska göra sig riktigt illa? - Ja vem har inte det ?
8. Har du nånsin gått på bio ensam? - Nej
9. Har du nånsin gillat någon utan att de vart ömsesidigt? - Men ja ! ! ! ! ! ! !  ! ! !!
10. Har du nånsin tyckt att världen suger? - ha ha ha ha ha ha hahahahahahahahahaha

Tio Känslor
1. Saknar du någon just nu? - Maybe, perhaps, kanske.
2. Är du glad? -  Yes iaf just nu
3. Är du fundersam? - Är jag alltid !
4. Är du uttråkad? - för det mesta ja ! hahahah
5. Är du tysk? - Nej
7. Är du italienare? - Nå inte..
8. Är du fransk? - Nej
9. Är dina föräldrar fortfarande gifta? - Nå inte det !
10. Gillar du någon just nu? -  ORKA ?!?!?!?!?!?!

Om dig:
1. Hur mycket är klockan just nu? - 15.46
2. Namn? - Kicki
3. Vart bor du? - Arent Grape gatan, Kiruna
4. Hur många barn vill du ha? - säg det du ...
5. Vill du gifta dig? - nä...det vill jag nog inte..
6. Rullar du spaghettin eller skär du den? - Who cares ?
7. Har du ätit sushi? - Yes...
8. Favoritglass? - Äter fortfarande inte glass så jävla ofta...
9. Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet? - INGA
10. Humör? - Börjar smålessna på dessa frågor...

Fyra Grejjor
1. Har du någonsin blivit jagad av polisen? - Haha jodå !
2. Har du en hund? - Nej men två katter.
3. Sover du helst själv eller med någon? - Med någon såklart ! Guuuuuuuuuuuuuuuuud!
4. Tror du på spöken? - Yes !


Såja....
grymt less blev jag själv.....på denna lista...
undra va fan inte ni är då ? :P

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Tina

Hoff den var lång, ska ta tag i den ikväll ;P

2009-04-09 @ 16:10:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0