HATAR GARDINER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hej på er !

Kommit hem från mami för en stund sen....
Ätit MAMMAMAT, myst med mina barn och sovit ! :) Fett nice alltså lixom baaaahh daaaah !

SnooZie<3             TarZan & Jag tar en vila <3

Har städat som ett mongo idag och hållt på med dem där satans horgardinerna!
Har nyss avslutat en annan vända av gardinbyte, men jag är fan inte nöjd! Dem ska ner imorn!
Jag blir seriöst knäpp i skallen !
Inget är ju förfan snyggt!
Hoff....jag gräver ner mig snart !

Imorn fyller min lilla Mimmi knorr år ! <3<3<3
Då ska jag och fika och ge min knorris en kram, kanske två ;)


Mer då ?
ÖH ? Storebror var här och gnällde över gardinerna tidigare..därav byte igen .
Jag får damp på riktigt. Jag skiter snart i allt som har med gardiner att göra!
Jag skiter i allt snart !

Och soffan är seg...kanske jag får köpa en soffisch av Cälle istället..
Det som går snabbast ! Helt klart !
Sånt man ser ! :P


Helt klart normal! !! Absolut !


Nä nu ska jag och lugna ner mig i badet :)

Återkommer garanterat!

PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer
Postat av: peka

Men skit i gardiner! Vad ska man med dom till egentligen?

2009-04-07 @ 06:51:11
URL: http://pekasrosa.blogg.se/
Postat av: Kicki

Bra fråga egentligen.

Men det ser ju bättre ut med gardiner om inte annat.

2009-04-07 @ 15:10:51
URL: http://kikzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0