Här har ni!

En jävla lista...lång dessutom !
Sen är det sängvägen 1 som gäller ! :)

Lovar du att vara ärlig? Nåjo !

Du heter: Sofia Kristina Huru

Smeknamn:  Läs i menyn istället :D eller skit i det,,,vilket som..

Låt som när du är ledsen sörjer till? Whiskey lullaby :P Grinar som ett litet barn!

Beroende av: Kaffe och cigg.

Vad tror folk om dig?: Tror ? Nå att jag är störd tror väl dem flesta ? ? ?

Stämmer det?: HAHA ! Ja nog är jag störd alltid, men inte på det sättet dem andra tycker :P öh nönting.

Vad får du oftast komplimanger för?: Nå mitt ass ! :) Det är sant. Och så mina ögon lite då och då :)

Vad säger du för att imponera på någon? Öh ? ? Behöver inte imponera på nån !

Hur imponerar man på dig?: Jadu ? ? ? Inte fan vet jag. Men har du en snygg bil som går fort , kanske...inte fan vet jag.HOFF

Brukar du skratta för dig själv?: HAHAHAHA men ja klart ! Jag är ju som sagt störd !

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?:  Nå det bryr vi oss inte om !

Var bor du?: I Kiruna bodde jag sist jag kollade iaf..

Trivs du där?: Hell NO !

Äger du några converse: HAHAHA nå nä innan jag hade satt på mig ett par såna !

Sprit, cider, vin eller öl: Här spottar vi inte i glaset !

Brukar du bli för full: No comments ;)

Vad har du för mobil operatör: Halebop

Är du allergisk mot något: Jooooo, vissa tvättmedel :P

Har du haft sex idag: Nej inte det. X är ju sur. haha. Skoja. nä men det har jag icket !

Hur svarar du i mobilen: Vad fan vill du ? Nä skoja....har jag inte svarat på detta förut ?

Vem ringde du senast?: X

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Jag vet inte.

Antal timmar sömn inatt: vet icket.

Sov du ensam: Yeps ! Eller katten joinade mig :)

Brukar du komma i tid: Till vadå ? Jodå oftast säger vi väl...

När mår du bra: ? ? ?

När blev du fotad senast: yesterday! :p By Tinko :)

Hur känner du dig nu: Lite lätt ledsen i ögat kanske............och bakis.

Vanligaste färg på dina kläder: S V AR T !
Vad tycker du om fötter: jag hatar fan fötter ! blääää

Vad saknar du: x såklart. Sen  pengar och en bil. och massa annat.

Hade du en bra kväll igår: Hahaha jodå , det jag minns iaf :D

Favorit dryck på morgonen: KAFFE ! :)

Rakar du benen: Ja det gör jag .

När brukar du oftast gå och lägga dig: Olika.....

Är du blyg?: Ja ibland :D

Sysslar du med någon idrott: Sänggymnastik ! Räknas det ? Skoja bara...hoff..

Vill du hellre ha mail än brev: Sprollllaaaaaaaa
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nja vette fan .......mig har det då inte hänt iaf.

Har du spytt offentligt: Men ja ! 

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: vad tror ni ? Jag skulle k n u l l a som en kille !

Knulla sen dra ! LÄTT! :D Nog för att man kan göra så som tjej också....men att känna hur det känns som kille hade varit nice...yes jag är cp.

Är du nöjd med ditt liv: L O L

Är du bortskämd: Nå icket det !

Vad gör du i morgon: Inte fan vet jag. Säkert nåt kul....

Vad är det värsta du vet?: Hojja det finns mkt !

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka?: Hi hi hi hi :P

Vilken kändis tycker du är en bra förebild?: Ingen jävla aning.

Vad längtar du till?: Till sommaren ....till hultsfred...till sol och värme.

Har du bra vänner och äkta vänskap?: Ja helt klart ! Tack för att ni finns ! ! ! <3 <3 <3

Vad använder du för shampoo?: Nå det är olika va,...

Vad är det finaste du fått?: Mina vänner.

En speciell dag du minns: Har haft många speciella dagar. . . Men aborten lär jag aldrig glömma. . . :(

Hur gammal är du: 23 fyller 24 på nyårsafton :P ihihihihhhih

Tycker du om någon just nu: Men ja . . . jag vet inte varför.  . . x är ju bara för bra ! ;) (fast han är sur) hihi

Du samlar på: S K O R ! :)

Gröna eller röda äppeln: Gröööööna .!

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Mamma! Gullis eller Mimmi <3

Gillar du golf: Njäää inte det .

Vilken tid gick du upp idag: Hummm ?

Har du sovit i din egna säng inatt: Ja helt klart.

Har du strumpor på dig nu:JOOOOOOOOOOOOOO

Är det okej att gråta: Ja klart !

När grät du senast: Idag, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Vad skulle du göra om du vann en miljon: R E S A , NY BIL och sånt coolt.

Bär du glasögon eller linser: Använder glasögon när jag kikar tv och kör bil....fast inte alltid. haha

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Men neeeee..

När går du upp ur sängen en helgmorgon: Vet icket !

Har du piercing: Yes, öronen , näsan, naveln och i läppen...

Vill du gifta dig: Nä det är överskattat...haha

Vill du ha barn: Ingen kommentar.......

Solar du ofta: Nå inte det..

Är du bra på att laga mat: Ja jag duger vid spisen !

Är du flygrädd: Öh nönting !

Hur vig är du: HAHAHHAHAHAHAH ! I vissa sammanhang kanske jag är lite vig ? nä nu ska vi inte va såna.:P

Är du musikalisk?: Nix

Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten ? Mjölk eller cola ! 

Vilken är din favoritglass: Äter inte glass så jävla ofta.

Tror du på ett liv efter döden: Jadå helt klart.

Tycker du om sushi: Tycker om gör jag väl inte, men det går ner :D

Vad äter du helst när du ser på film: Ingenting ? ? ?

Bor dina föräldrar tillsammans: icket det!

Har du tandläkarskräck: Nej fan !

Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kvällsmänniska.

Vilken ögonfärg har du: Vet inte. Blågröna eller nåt. Dem skiftar färg efter humör :P

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Yeps, flera gånger !
Biter du på naglarna: Ibland...när jag inte har tillgång till sax ...eller när jag är nervös.

Röker du: Jo tyvärr.

Hur ofta tränar/motionerar du: JHAHA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA AHA HAHAHAH!

Senaste låt du hörde: Rise Against - Tip The Scales.

 

Jaja det var det !

Nu ska jag sova lite. . .

På återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0