haha

ja jag var som tvungen att dra en liten spya igen....
Nå nog om det !

Har färgat min jävla eyebrowns nu iallafall , ser inte så jävla sjuk ut nu  ! :P
Jag har en massa planer för både mig själv och för min lya...
Planer som jag hoppas på blir av snart ;)

Jag tänkte dra en helg i Gve också här framöver.
Längesen jag träffade Mallo och Anna och de andra ! :)
Kan man dra en liten ferre ;) Som på den gamla goda tiden :P

Ja...öhm, jag fick världens jävla knasattack idag !
Typ magont öh nönting !
Sen hittade jag en jävla knöl på ena äggstocken..eller om den var ovanför...inte fan vet jag...
men en hård jävla äcklig knöl iallafall...
vafan ?!?
Kanske man ska boka tid hos fittgrävan iaf :P HA haha...med tanke på det ena och det andra......

Nåjoooooooo men har inte så mkt mer på hjärtat....

På återseende suckers !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0