: . . .:... : :: : ...

Öh..vaknat för ett tag sen , varit på Brända med Mims och dragit nån kaffe :)
Träffade även Nina, Peka och Elin :)
Mkt trevligt ! :)
Och tiden går tydligen jävligt fort, för det är bara 3 veckor kvar tills lilla Peka blir mami ! :) <3
Spänki! :)

Ja...själv är man ännu i fjortisstadiet ;P HAHAHAHAHA
Jodå ....barn ska jag vara så länge jag kan :)

Haha..kikade bilder från festen i fredas...
ja fyfan .. nog var man allt bra full iallafall.
Förstår ifall folk tyckte jag var lite småjobbig...
Själv tyckte jag att jag mest bara var förbannad...!
Äh...

Nåjo....
Mims skickade bilderna men det blev nå tjorv...
fick väl en fyra bilder iaf :P
Ni kan kooooooolllaaaaaaaaaaa om ni villl.....
jo...


<3


Kicki och så Fjäbba och en liten skymt av Mims...:P

Vafan resten som jag lyckades få var ju bara på mig..
såna bilder har vi fått nog av ! :P
HAHAHA...nä men det kommer väl :D
Nångång...:P

JAJA nu ska jag börja trixa här lite.. !

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Anonym

så fina ögon :O

2009-04-01 @ 19:25:45
Postat av: Kicki

Mimmis ja :)

2009-04-01 @ 21:36:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0