Misslyckat försök

utan dess like! Skulle färga håret, men det sket ju sig nönting ! ! ! . Brukar ju kunna det här med och färga håret, men nu gick det verkligen inte. Nopes, det blir och sätta på mössan och springa och köpa ny färg imorn.
Hur kan man vara så korkad ? Hohojaja. Ja nångång måste man väl misslyckas ? ? Tror jag.

Äh. Det brukar lösa sig ! :) Lite störande är det ju, men men ...

Nåväl. . . har väl inte hänt desto mer. Glidit bil med Gulla idag. Varit och svamlat på coop i typ en timme :P Roligt nönting.
;D

Jaja, inte vet jag så mkt mer...ska kanske krypa till kojs och gråta över mitt misslyckade hårfärgningsförsök.
Det är ju nästan lite synd om mig.

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0