Har tråkigt igen. . .

Så slänger väl in nåt till inlägg...

Varit liv i luckan här hos mor idag, har haft
besök av Anki, Tobbe och Janne, sen
kom Micke och Elisa och även Starboy. :)

Vi drack ju kaffe och snackade massa bajs.
Jag funderar på att vara fyllechaffis ikväll,
men vet inte om ryggen pallar det ännu..
Sätter en kudde bakom ryggen om det nu blir så att
jag kör... Men jag vet inte...

Tiden får utvisa.

Tror Mimmi skulle kika förbi en sväng också:)

Har som sagt haft tråkigt så tog några foton...
På blommorna som Anki gav och på skruvarna
som dem tagit bort från min rygg....
Klicka på bildjävlarna om ni nu vill se dem i större skala!

      

                                       Nåjo det här skrotet har jag burit på
                                       i fyra år. Skavt som fan.
                                       Den skruven längst till höger är den
                                       som gått av....den andra delen har vuxit fast i en kota.

Jaja så är det.
Vete tusan om jag har så mkt mer på hjärtat. Just nu iallafall.
Men som vanligt...
 
På återseende!

Kommentarer
Postat av: Nikolina

Hej söta du! vad tycker du om homosexualitet? kika i min blogg och skriv just din åsikt, vore jätte snällt! dessutom kommer ditt namn finnas med i inlägget senare ikväll, tack puss!!

2008-09-27 @ 14:18:46
URL: http://mjaubaby.blogg.se/
Postat av: n

hallå hallå har du tappat skruvarna i huvvet när du inte skrivat på länge ? :-D

2008-10-07 @ 09:42:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0