Men hoff..

Helgen är över.
Och alkisfasonerna är över.
Nog har jag väl haft trevligt ;) HAHA.

Hamnade hos barnen i natt..varit ut med skoter sex imorse..
Även idag på dan, men det var ju kallt öh nönting.
Och ryggen värker....brukar ha njurbälte på när jag åker skoter..
men denna gången hade jag inte tillgång till den.. hoff.

ÅNGESTEN kryper fram.
Denna gång är det inte för något jag gjort utan för att jag
måste till fittgrävarn imorn på den där jävla cellprovskontrollen...
Hojja....jaja...och ursäkta mina ordval..men vem bryr sig..
man behöver ju inte läsa om man nu känner att jag använder alldeles för grova ord....
helt upp till en själv...

Jaja hojja....
jag saknar min bil!


Jaja nu jävla ska jag göra mnåt vettigt...typ sova..

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0