25e december.

Julafton är över !
TACK!

3 DAR KVAR. (Längtar)


Hmm....läste i en av mina favortibloggar
att man inte kunde bli full på glögg.
Haha, och ja, det är tydligen sant :D
Efter maten och så, har jag suttit framför datorn och druckit
glögg och vips ! Så hade jag tömt två flaskor!
Men inte ens att jag kunde känna av något...inte ens lite...hehe.,
Starkglögg dessutom! :P

Nå nu säger jag inte att man måste bli full heller,
för gott är det ju att dricka oavsett om man dricker
det för att bli berusad eller icket.
Men det verkar ju stämma iallafall...

Öh så intressant var det !

Mer då ? nå jag vet inte....

Inte just nu ... nu ska jag äta mer maaaaaaaaaaaat!

På återseende!


Kommentarer
Postat av: Anonym

ska du va borta över nyår ? :o

2008-12-25 @ 01:14:28
Postat av: Kicki

Jo, kommer hem i januari nångång :)

2008-12-25 @ 01:30:01
Postat av: s

Jag blir då packad iaf, men detkanskemest är pinsamt haha

2008-12-27 @ 05:06:35
Postat av: Kicki

haha :P

Men alkoholen kanske dunstade bort när jag värmde glöggen..va vet jag :D haha

2008-12-27 @ 10:27:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0