Torsdag.

Ja hej!
Vaknat första gången kl 7.22 :p Imorn ska jag arbeta!Härligt!Jag blir grymt nere av att inte få jobba faktiskt.
Ibland är det väl skönt att få vara ledig och bara vara, men alltså...ja. Jag vet inte, jag mår bättre av att
få göra nån nytta :P
Nå somnade om sen och vaknade av att mamsen ringde <3 Hon är helt upp i taket nu när hennes enda dotter ska gifta sig :) Älskade söta världsbästa mamma!!!!<3<3<3<3

Mitt löshår jag beställde igår var i brevlådan nu när jag kollade posten :) Snacka om snabb leverans! :)
Härligt!
Jaja...jag måste fan hoppa i duschen nu. Linda skulle komma, sen har jag möte två, innan dess måste
jag fan hinna städa, Sune släpper inte lite hår ;p hehe
JAJA.
PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0