Tur att jag är bäst!

Ja tänk om inte jag fanns :b Nå åkte på jobba dubbla skift idag pga vissa grejer, var bara jag som kunde
ställa upp. Även bara jag som kunde ställa upp under helgen.
Så blir en helg med bara jobb i princip...nå det går ju det också :)

Kommit hem för ett tag sen, Toffifi har åkt med Joel och storhandla :p hahahahahahahahahahahaha
Toffe ringde nyss: "Alltså vafan ska jag handla?Vad handlar man?"
Hoff alltså killar :p
Vi tjejer är ju seriösa, planerar, skriver ner det vi ska handla och sen går vi på affären och betar
av listan :P
Enkelt!

Fick hem den underbara deklarationen idag, ja alltså jag visste fan inte om jag skulle skratta eller gråta...
4085 svenska riksdaler ska jag betala TILLBAKA!!!!!!!!!!
Första gången nånsin, nå men det är bara betala och se glad ut, det är ju bara pengar :D
Pengar som jag förmodligen kommer tjäna tillbaka nångång :)
Värre saker har jag varit med om.

Nå men nu ska jag snöa runt lite:)
PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer
Postat av: Emma

Planerar och skriver ner? Nä inte tusan gör jag så :)

2012-03-31 @ 08:34:08
URL: http://emmawik.blogg.se/
Postat av: Kicki

Haha, okej, kanske inte alla då :D Men jag iallafall :p hehe

2012-03-31 @ 21:31:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0