Tjofräs!

Oj då, jag är sämst på att uppdatera :p
Har iallafall vaknat för en stund sen, lagt igång en tvätt till och med :p
Något less på att vakna pigg tidigt på morgonen, speciellt när man har sovmorgon :p
Min klocka ringer inte förrän efter tio, jaja, bara inse att man blivit tant.

Blir kvällsjobb i Svp. Börjar trivas bättre därborta nu faktiskt, enda som är lite trist är att man jobbar helt
ensam på kvällarna, men finns alltid att göra från 18-21 så det går oftast av bara farten sen är man hemma igen :p

Igår var jag förbi på Åsvägen igen :p Myste med Valle och lekte med Amanda i hennes rum, fast det var nog
mest jag som lekte :p och spanade på Valle medans Linda va i tvättis :)
Åh det är så fint att se när Linda har båda sina barn i famnen, en litenlitenliten fis och så Amanda som har
blivit så jäkla stor!<3<3<3
Det är fasiken inte längesen hon nyss lärde sig krypa och gå! :p hehe
Hursom, dessa tre personer betyder sååååååååå mycket för mig! Går inte att beskriva i ord, som jag brukar säga :)
<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

På kvällen kom Ida, vi testade brudklänningen igen, och efter att ha knytit därbak som man ska så
satt klänningen faktiskt bra :)
Beroende på priset så köper jag kanske den ;)
hihihihihi.

Men nu ringer Gullis!<3
PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0