Men ja!

Som dom flesta säkert redan vet fick Sipan lämna BB idag. Men tack!
Stört mig och absolut inte gillat den där människan sen första dagen han klev in i studion.
Bläää!
Och dom senaste veckorna har han ju varit helt jävla mongo. Usch!
Nåjo nog om det...

Har tagit en paus nu, för att skriva ner nå trams hit, håller nämligen på sticka, dricka kaffe och glo tv :)
Längesen jag faktiskt tog mig tid till att sticka. Nu när jag äntligen gjort det, känns det bra!
Terapi som sagt.
Fast lite ringrostig är jag allt....men blir nog bra ändå :p

Beställt hem ett smycke jag ska ha på vårt bröllop :) Jag hoppas det är lika snyggt i verkligheten som det är på bild :p
Min bröllopsoutfit börjar bli klar, känns nice, nu ska vi hitta en snygg frack till Toffifi också ;)
Jaaaooo, men nu ska jag fortsätta med det jag gjorde.
Hörs sen :)
PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0