Jaaa aaa..

Hunnit med en del, tycker jag :p Tvättat min jacka, snackat med Gulla i över en timme, käkat mat, duschat och
sånt där kuligt.
Jag är väl helt enkelt redo för jobb nu.
Men först ska jag pussas med min blivande make när han kommer på lunch ;)

Det här med att vara med i a-kassan och grejer...börjar fan ångra mig nu...fick brev från AF om ett jobb
jag tydligen måste söka...alltså...jaja...undra varför jag ens anmälde mig som arblös? Jag har ju jobbat rätt mycket
på senaste så...och till sommaren blir det ju schemajobb..ja jag vet inte. Antar att det är bra med den där ersättningen från a-kassan ifall man nu inte skulle få jobba så mycket...men ja...hoff jag vet inte.
Nå bara söka och se glad ut :)
Jobbet är i Svp, så till Kiruna slipper jag åtminstone :b

Nä nu ska jag hinka lite kaffe, vi hörs väl ikväll eller imorn....
PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0