IT´S FRIDAY!!!!

Lite dålig är jag ju, det här med att uppdatera flera gånger om dan :p
Men men...igår kväll spenderade jag lite tid med Sandra :) Visade sig att vi tycker och tänker
lika om en del saker ;) hehe
Nå var iallafall trevligt :)

Jag har vaknat för ett tag sen, kaffet är upphällt i muggen och så väntar jag på Linda och Valle <3
Solen skiner, blir nog en promenad med Sunepojken här på ett tag :)
Var najs att gå på isen, även fast jag var livrädd sist jag prompa där :p
Eller jag är väl alltid lite rädd att åka/gå över vattendrag överhuvudtaget ...nå drunknar jag, så gör jag :D

Nä nu ska jag ta ett bloss på altanen! Vi hörs sen :)
Inte så charmig bild, Iafia som fotat :D
PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0