Hej och hå!

Idag är jag ledig så kan väl passa på att uppdatera lite :)
Igår var Ida förbi på kaffe, men hon for fan iväg alldeles för fort :p Tur att hon ska vistas i byn nu under
en månad :)
Kände mig otroligt trött där en stund, men blev pigg och rastlös så ringde till Linda och frågade
om hon ville hänga :p
Sagt och gjort, Toffie körde mig med skotern.
Vi myste på i vanlig ordning, och jag kunde inte hålla tassarna borta från Valle<3
Så han sov i famnen under hela tiden :)
Mitt hjärta smälte några gånger när han "skrattade" i sömnen, kanske var det bara nån grimas, men
för mig skrattade han :)
Så jäkla underbar! Hojj babysar överallt, jag dööööööööör!

Vet inte riktigt vad jag ska hitta på idag, behövs städas och tvättas, men känner jag mig manad?
, inte för fem ören!
Testat en brudklänning idag, den var faktiskt fin, synd att den var typ tre-fyra storlekar förstor :(
Finns ju symaskin.....nå måste tänka, och få smakråd av mina friends :P
Toffie får inte se klänningen förrän på bröllopsdan :p

Mer då ? Nä vet inte mer...mamsen och Kari skulle väl kika in på ett tag, så måste väl
plocka undan lite iallafall :p
Vi hörs sen! :)
PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0