Godmorgon!

Eller god och god, jävla vilket taskigt morgonhumör jag har ! :p
Tur att jag oftast är ensam när jag vaknar upp, inte nu för att alla dar är ogoda.
Men jag har sånt förbaskat humör om inte allt flyter på smidigt direkt jag öppnar ögonen :p
Idag blev jag väckt av telefonen. Jag hatar att bli väckt av telefonen. Dessutom av tråkiga och jobbiga samtal:(
Jaja, nångång måste man ju mottaga såna också...
Stänger av skiten gör jag inte, då dom kan ringa från jobbet, vilket dom också gjort, men som vanligt har jag
väl vart inne i min djupsömn när dom ringt...något kan hända någon i min närhet. Har jag också fått erfara.
Damen som stängt av telen, får via mobilsvar veta tråkigheter...nä hoff:/ så mobilhelvetet får stå på, jämt.

Inväntar Ia och Alice :) Jag funderade på att hoppa i duschen innan, men ska jag vara ärlig så gör jag det senare!
Eventuellt att man kanske tar en bastu ikväll, vi har ju en sån också har jag hört ;)

Nä jag måste lägga igång en panna kahvia!
Vi hörs snart igen!
PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0