:)

Precis matat alla håriga kids. Tänkte slänga på en panna och sen släppa ut Sunepojken:)
Har börjar vakna vid denna tid nu varje dag, känns faktiskt bra, lite trist är det
att ingen är vaken vid denna tid, eller så jobbar folk :p
Jag är ledig, men nästa vecka blir det jobb igen :)

Funderar på vad jag ska hitta på, blir väl dammsugning iallafall :p
Kanske jag ska sy nåt ? Länge sen jag sydde nu...eller jag vet inte. Nåt hittar jag väl på :)
Eller nu kom jag på! Fan det är ju år sen jag stickade!
Jag måste fan gå och kika om jag har nå garner man kan använda;) (Tantvarning and I like it)

Jaha nä..Sune var det ;) Jag lär väl återkomma med onödiga inlägg om inte annat :p
PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0