:)

Tack för alla smakråd :) Jag TROR jag vet vilken jag ska välja ;) Men det är hemligt ;) hihi.
Sitter och spanar på brudskor nu, fan att allt ska vara så svårt!
Har även hittat klänningar till mina tärnor :) Två av dom har godkänt, nu väntar jag bara på den sista ;)

Ja det är inte så många som tror på att vi ska gifta oss, men det ska vi! :)
Dom flesta tror att jag skämtar, när jag säger att vi ska bli herr och fru till sommarn, fast det är klart, inte ens
jag själv trodde på det :P Känns ännu jävligt skumt :p

Har suttit och tänkt på inbjudningarna, svårt att veta vilka man ska bjuda...har iaf tänkt att bjuda dom närmsta.
Även ett par flickor som jag umgicks mycket med i gymnasiet ;) <3.
Också kännt att det är lite trist att man inte kan bjuda vissa som man faktiskt varit väldigt goda vänner med...
Jaja. Men sånt är livet.

Nu ska jag fortsätta glo skor :)
PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0