eeey yo!

Hej!
Som skrivet i inlägget nedan tog jag en promenad ut på älven med Sune :)
Det var riktigt skönt faktiskt! Fast efter en bit slutade mitt headset att fungera plus att det började blåsa,
så då vände jag hemåt igen :)
Men blev en bra bit iallafall , fiiiiint :)
Mina fina snowjoggings fick vara mina promenadskor;)
(Jo golvet är fult, men det ska bytas ut)


Nå efter det for jag på Konka, sen hem igen för att göra middag.
Lax i stora lass blev det! Löööööv lax!
Jaaaooo...sen har jag bytt gardiner här i tv-rummet :p Tog ett bra jävla tag innan jag var nöjd :p
Men nu får det helt enkelt duga tills jag lessnar igen :p haha
Så här såg det ut innan och efter :p ( Fyller bloggen med bilder istället för mina ointressant ord)

Gardinerna må vara lite skrynkliga, men det gör inget. Och färgen på gardinen är helt annan i verkligheten:b
Den är faktiskt lila! :p
Nåjo...och så här ser det ut i det stora fönstret.
Ja gud så intressant va. Nåjo nu ska jag dricka kaffe och snöa runt lite :)
Hörs!
PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0