Bloggggggggggggggggga.

Kommit hem för ett tag sen, blev en sex timmars dag idag, skönt :)
Nu väntar jag på att klockan ska slå 15.00, då ska jag nämligen på AF.
Känns skumt, men man måste ju...

Jaha mer då ?
Öööööööööööööööööööööööööhhh....ja just därför jag inte bloggar :p
Nä men vet inte riktigt vad jag ska skriva, händer ju inget speciellt så :p
Inte just nu iallafall :D
Jag lallar på här och det :p Jobbar mellan varven, planerar bröllop och sånt där :)
Och appropå bröllop...mina tärnors klänningar har kommit, skickade med en med Linda, undra om
hon testat ? :b

Nä hoff magen kurrar, ska trycka nå mat innan af.
Ibland har man tid över på jobbet ;)
PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0