Vara ifred.

Inte alls varit på humör för att sitta vid datorn, har till och med ignorerat samtal.
Ja förlåt. Men jag har mina dagar, då jag är väldigt speciell och bara vill vara ifred.
Sunepojken har åkt hem :( Nå förhoppningsvis får vi låna honom fler gånger ;)
Han är helt tokig i katterna , plus att han är helvild utomhus :p
Toffe var ute på gården med honom idag medans jag sov och latade mig. Han hade hållt sig inom tomtgränsen :)
Duktigt!
Ska visa nån bild från igår, när alla kidsen käkar :b

Här har Sune käkat upp sin mat, så han traskar vidare mot Degiz.
Tyvärr fick han inget käk :b Men en fin smäll:)
Han testar igen :p
På denna bild ska han försöka med Tarzan;)

Ja det var det. Fyra nästan likadana bilder, men vem bryr? Har sett värre i andra bloggar...möhöhöhö.
Jojo, nu ska jag fortsätta med att vara speciell.
PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0