Jag tog ett breeeeejk...

Hej.
Ja alltså jag har ju hållt mig på avstånd denna vecka. Både från dator, samtal och sms. Innan jag börjar ska jag väl passa på att be om ursäkt till Er som ringt/smsat och inte blivit svarade.
Mina närmaste vet hur jag fungerar, behöver inte ens förklara, men till er andra mindre vetande.
Iallafall, min ursäkt är att jag bara velat vara för mig själv. Helt ensam.
Inge skvaller, ingenting, helt enkelt.

Igår gick jag trots allt och jobbade, var väl okej, tills jag får reda på att Djävulen nu blandat in mina
arbetskollegor i den här soppan hon startat...ja alltså,  ibland lessnar jag, och när jag lessnar, ja då lessnar jag, och det
är inte lite less jag blir heller, när jag väl lessnar, och när jag är less, ja då vill jag vara ifred.

Det är först idag, sen i fredas, som datorn står på,
eller iallafall för mig.
Vet inte, kände bara att jag blev less, less på allmänheten, typ.
På alla människor, på alla problem, på allt som händer, på att man "hyllas" först när man dör, SkitVictorias jävla prinsessaunge som föddes i natt eller när fanskapet nu kom..... ja på allt
i princip.....allt man kan störa sig på.

När jag gick/går in på facebook ville jag bara spyyyyyyyyyyyy......börjar väl kännas bättre nu, men håller
mig ännu lite på avstånd. Jävla lätt man blir påverkad av yttre faktorer, typ jämt.
Sen har jag hunnit vara sjuk och bakis. 40års festen var faktiskt svintrevlig och jag hade kul tills det blev okul.
Som vanligt blev det slagsmål och folk hade olika åsikter om saker och ting, där tackade jag för mig och liftade hem med en epa :D Det ni! Kom hem efter tolv redan..
Ia har väl nån smaskig bild också, men det får ni se sen när Iafia behagar att lägga ut dom ;)

Jaja, ska se hur det går för min man där ute, han skulle ploga och sedan handla mat :D
Jag ska få PALT!!! :D
Ingen mat han gillar, men han tvingar ju mig att äta äckelkorv rätt ofta, så det är bara ställa upp.

PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0