Sunepojken <3

Nu har Sunepojken anlänt! :) Han sprang direkt till Degiz och dom började härja :p
Så kul att Degiz är van vid hundar, och att han inte tar med klorna när han smäller till Sune lite då och då.
Hehe.
Hoff, hade själv velat ha en Sune hund, men som sagt, jag är alldeles för lat för att ha hund.
Tyvärr. Jag kan tänka mig en hund som är färdiglärd och allt sånt, men det går ju inte :p
Samtidigt vill man ju lära hunden allt själv, sen ska jag erkänna att jag inte kan så jävla mycket om hundar,
i princip inget :p
Håller mig till mina katter än så länge :p Toffie har tjatat om hund, har sagt att han kan skaffa en, om han tar hand om den :p Haha eller hur, allt hade fallit på mig :p

Får se vad jag hittar på nu då, orkar inte ta mig ut idag, det är kallt :b
När Sune ska rastas är en helt annan sak ;)

Jaja, jag ska göra annat nu :)
PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0