Fjantlista i brist på annat.

6 skillnader mellan dig och din partner

1. Han är pojke, jag är flicka.
2. Han är 21, jag är 26.
3. Han har en snopp, jag har en mus.
4. Han har längre stubin än jag.
5. Han är snygg, jag är ful :b
6. Han gillar att skruva, jag att pyssla.
6 likheter mellan dig och din partner

1. Vi älskar att köra bil.
2. Vi är envisa som synden.
3. Vi gillar att knalla omkring i söndriga långkalsonger.
4. Vi älskar att sova.
5. Vi kan läsa av varandra.
6. Vi gillar att mysa.
6 bra saker med din partner

1. Han är väldigt mån om mig.
2. Han är omtänksam.
3. Han är snygg!
4. Han är väldigt lätt att prata med.
5. Han älskar mig.
6. Han är MIN!
6 frågor om er

1. När träffades ni första gången?
Hemma hos mig när han hälsade på min lillebror som tillfälligt bodde hos mig.
2. Hur länge har ni varit tillsammans?
Den 19e har vi varit ett par i 2 år och 5 månader. (Tror jag, han har bättre koll.)
3. Älskar ni varandra?
Det gör vi!
4. Vad är erat starkaste minne?
Vi har många <3
5. Vad brukar ni göra?
Allt och ingenting. Nä men, mysa, basta, busa, köra bil,
fara ut på äventyr efter snöiga skogsvägar.
Älska och bara vara. Och så vidare.
6. Är ni tillsammans om 10år?
Det hoppas jag! Idag när vi åt middag kom vi iallafall fram till
att jag vill vara med honom tills jag dör, och han vill vara med mig
tills han dör :) <3


PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0