Till min älskling på Alla Hjärtans Dag.

Till dig min älskade, så här på Alla Hjärtans Dag.
Jag är sämst på att uttrycka mig i ord. Men tänkte att jag gör ett försök i allafall.
Tack för att du finns, tack för att du är du, tack för att du är min livskamrat och bästa vän!
När jag ser dig blir jag glad, när jag hör din röst blir jag glad, när du ger mig kramar blir jag glad, när du ÄR blir jag glad.
Jag är så tacksam över att få ha dig i mitt liv. Vi har gått genom toppar och dalar, och tillsammans klarar vi allt!
Du ger mig kraft att orka kämpa när livet är som allra värst.
Du ger mig en tro på framtiden, när jag bara ser svart. Du är luften jag andas.
Jag älskar dig av hela mitt hjärta!!!
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0