Sur och bitter.

Hoff sov inte desto längre, skit. Är en surfitta om jag inte får sova, tur att jag är ensam hemma då :p
Ja förutom katterna. Faktiskt dom som väckte mig.
Det är det alltid. Hoff, börjar nog bli som Linda som brukar ta ut sin ilska över Sune ;)
Fast hon är gravid, då är det okej :p Vad är jag ? En surig bitter jävel bara. Just nu.

Och förresten så kom vi ihåg soptunnan för en gångs skull!
Till och med Linda kom ihåg och skickade iväg en påminnelse imorse :) Tur man har så bra vänner! :) hehe

Hojja jag har stora planer i mitt huvud, måla trappen idag, lägga igång tvätt, men ORKAR jag?!?!?
NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!Kanske imorn, får se.
Ikväll blir det ÄNTLIGEN teckningskurs iallafall. Inte blivit av dom senaste måndagarna då det varit
så himla kallt.
Så får se då vad kursen har att erbjuda :)

Nä jag ska lägga igång lite kaffe och fundera ut ett fint födelsedagskort tills på lördag ;)

Vi hörs snart igen!
PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0