Snacka humörsvängningar från dag till dag....

Besökrekord på denna blogg nånsin. Igår var det 127 som hade spanat här...iofs finns det dom som
klickar in sig flera gånger per dag, men ändå. Sen tänker jag fan inte fråga vem ni är, för det vägrar ni
ju ändå svara på, jag vet några styckna, och det duger väl :)
På internet vill man ju vara anonym så varför avslöja sig ...ja inte vet jag.

Känner att idag är en mindre bra dag, jävla va fort det kan ändras!
Säkert för att jag måste städa, dammsuga och sånt där jobbigt...jag brukar tycka det är kul, men idag känns det bara pest och pina. Skulle haft en knapp, "klick" så var allt städat och fint och på sin rätta plats, ja drömma
går ju.
Fattar fan inte hur två människor kan stöka ner så jävla mycket ? Tänker inte skylla på enbart Toffe , för jag
är ganska duktig själv på att strö omkring mig saker...fast jag plockar ju undan...Toffe väntar att jag ska plocka undan det han tar fram...ja inte vet jag. Säkert inte bara jag med detta "problem".
Sen är jag less på katterna, förlåt, inte less så, men lessss....dom ska jävla ha mat 24/7, jag kan inte ha framme mat hela tiden som förut, för det är alltid en (Degiz) som äter upp allt, sen spyr han överallt, eller så är det den lilla
katten som äter allt, då blir Tarzan utan, och Tarzan är så jävla gayig att han överlåter sin mat direkt nån
kommer och tar...
Jag får aldrig vara ifred, jag har tre svansar efter mig hela tiden.
Dom jamar, jamar, jamar och jamar. Vafan, får dom inte tillräckligt med uppmärksamhet, eller vad fan är felet? Fan katterna betyder mycket för mig, men just nu känner jag bara bl'ääääääääääääääääääääääääääääääääääääääää......

Nä, ska lägga igång kaffe, lite musik och se vad som sker, kanske får jag inspiration, eller så skiter jag
helt enkelt i det.

PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer
Postat av: sointu laitila

Skyll inte Mommos katter att de stökar,ni kan ju DU o TOFFE med, så det så <3

2012-02-08 @ 11:25:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0