Skakis!

Åh helvete trodde jag skulle dö en smula för en stund sen.
Blev världens liv, så spanade ut, lät som att en lastbil körde förbi, icket det.
Öppnade dörren till källarn, tvättmaskinen ffs!
Sprang ner, hela jävla skiten skakade utav helvete, den hade flyttat på sig, plus att tvättmedlet
jag lagt på den låg på golvet...alltså fullt med jävla tvättmedel överallt nu.
Vafan, ska en maskin verkligen flytta sig så där av lite centrifugering??? Var som typ när sängen skakar i Exorcisten, eller vafan filmen hette...fast värre!
Iallafall, fick panik, kändes som att den skulle explodera vilken sekund som helst, så drog ut kontakten.
Självklart var kläderna för blöta, så tog enbart på centrifugering, men på mindre sån där rpm eller vad det heter...
Nå inte hjälpte ju det...fick sätta mig på skiten tills den var klar....ringde med gråten i halsen till Toffe och sa att jag minsann aldrig mer ska tvätta kläder...hoff..nå när han kommer hem ska vi lägga igång en till maskin och se hur
det ter sig...om inte annat är det ju garanti på den så.
Men grymt less på att allt jävla ska krångla jämt! K u u u u k!

Hoff..nu måste jag ha kaffe!
PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tror det beror på att man har för lite tvätt i, fick jag höra när det hände så för mig:-)

2012-02-07 @ 13:10:41
Postat av: Kicki

Jaså ? Ja kanske, får testa :) Hörde även att det kan vara fötterna på maskinen man måste installera och sånt :p Men jag väntar hem min man först:)

2012-02-07 @ 13:12:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0