Ordbajs.

Pratat med Gullis i nån timme nu. Jag hittade färger, dock oljefärger, och det is jag fasiken inte börja med nu.
Nä. Måste inhandla såna där akrylfärger eller vad det nu heter.
Finns väl billigt på Dollar :p
Och appropå Dollar så vill jag dit! Helst nyss! Nå men ska ta mig fan ta mig dit när löningen kommer.
Jag måste få köpa mer av mitt cillit bang skurmedel, sen berättade Gullis att det kommit ut i sån där wc grej också.
Givetvis måste jag inhandla det med!
Tänk så kuligt det kan vara med sånt :p

Gillar även att handla schampo och annat sånt där nödvändigt därifrån.
Det räcker länge om man köper flera stycken, skulle man köpa flera stycken på en vanlig affär får du nog
betala det dubbla skulle jag tro.
För typ ett år sen köpte jag tops, tre burkar för tio kronor. Jag har fortfarande kvar en och en halv sån! :p
Och det är väl hundra stycken i en sån där burk.
Joo så äre.

Himla intressanta grejer jag skriver jag vet.
Nä jag ska ta och fortsätta med det där födelsedagskortet, hittade en grej jag ska använda till det ;)
Förhoppningsvis blir det bra.
Och förhoppningsvis blir jag nöjd, blir fan aldrig nöjd. Bara ibland.
Jaja, massa ordbajs igen.
Vi hörs!
PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer
Postat av: Nina

Dollars akvarellfärger var iaf svindåliga....eller jag skyller på det iaf:)

2012-02-14 @ 05:45:29
URL: http://ninavonkork.blogg.se/
Postat av: Kicki

Haha jaja :p

2012-02-14 @ 16:16:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0