Nu får jag äntligen säga det!

Igår kväll kom lilla Valter till världen! :) Grattis igen till er!;)
Har sovit så jävla gott, med ett leende på läpparna ;) När Linda skickade mms kom det nån tår,
sa till Toffe att jag fick skräp i ögat :p möhöhö.

Har hunnit ploga gården redan :b Kanske att jag vilar igen, men tror ej det, ska väl dricka lite kaffe,
glo BB avsnitt...(bajsprutt att jag fastnade för skiten igen) och skutta i duschen, för sen ska jag och
snyggSandra dra oss till Gve på Dollar ;) När hon nu behagar vakna :b hehe.

Iförrgår var vi på hockeyplan och gled lite skridskor, jag, Toffe, storebror och Sune :)
Micke och Toffe sköt puck med Sune, medans jag bara gled omkring, fick grymt ont i fötterna efter bara en halvtimme, men det var kul ändå :)
Tror dock att jag skaffar mig ett par tjejskriller...kan inte riktigt med dom här killskridskorna...
Inte så rogivande bilder kanske, men får duga :)

Jaja jag ska glo BB nu :b
Jag och Iafia :) <3

PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0