Jag uppdaterar väl...

1. Namn:
2. Födelsedatum:
3. Ålder:
4. Bor:
5. Familj:
6. Husdjur:
7. Hårfärg:
8. Ögonfärg:
9. Hur lång är du:
10. Höger eller vänsterhänt:
11. Civilstatus:
12. Trivs du med det:
13. Senaste personen du kramade:
14. Senaste personen du pussade:
15. Senaste personen du pratade i telefon med:
16. Senaste personen du ringde:
17. Senaste personen som ringde dig:
18. Dagens kläder:
19. Dagens smink:
20. Favorit mat:
21. Favorit färg:
22. Rökt:
23. Snusat:
24. Testat droger:
25. Druckit alkohol:
26. Senast du drack alkohol:
27. Vad för slags alkohol drack du då:
28. Med vem drack du:
29. Har du bra självförtroende:
30. Nöjd över din kropp:
31. Många vänner:
32. Din bästa vän:
33. Hatar du någon:
34. Pratar du fortfarande med personen du senast kysste:
35. När duschade du senast:
36. Är du oskuld:
37. Vem hade du senast sex med:
38. Har du haft oskyddat sex:
39. Har du varit gravid:
40. Äldsta strul:
41. Yngsta strul:
42. Har du varit otrogen?
43. Har du bra betyg i skolan?
44. Favorit ämne i skolan:
45. Skolkat:
46. Fuskat på ett prov:
47. Fått kvarsittning:
48. Fått hem ringning:
49. Mobbat någon:
50. Pratat med rektorn:
Under de 30 senaste dagarna har du:
[ ] Rökt
[ ] Snusat
[ ] Knarkat
[ ] Druckit alkohol
[ ] Kramat någon
[ ] Pussat någon
[ ] Hånglat med någon
[ ] Haft sex
[ ] Strulat med någon nyktert
[ ] Strulat med någon onyktert
[ ] Pratat i telefon över en timme
[ ] Pratat i telefon över två timmar
[ ] Smsat med en okänd
[ ] Pratat i telefon med en okänd
[ ] Pratat i telefon med någon du tycker om
[ ] Varit vaken ett helt dygn
[ ] Haft utegångsförbud
Antingen eller:
Cola – Fanta
Öl – Cider
Svart – Vit
Pizza – Hamburgare
Pop – Rock
Sommar – vinter
Strul – Kärlek
Lycka – Pengar
Men har tyvärr inget roligt att dela med mig av. Börjar bli lite småhungrig, kanske skulle ta och äta lite, tror
nästan det :)
Bara sex timmar kvar nu :b Sen får jag också gå hem och nanna:)
Får hoppas att jag inte sover lika länge som idag :p Klev först upp vid 19.30 tiden...kan bero på att jag
sovit sämst plus att jag haft en Fiffifi som tagit all plats :p
Elin och lilla Thindra skulle ju komma idag, men men, dom får komma imorn, Elin skulle ringa och väcka
vid halv fyra om jag inte hört av mig tills dess :p

Ja vad ska vi säga om vädret då ? Tänkter absolut inte klaga iallafall!
Enda tråkiga är att man jobbar och inte kan vara ute och exempelvis köra skoter.
Nååå våren kommer ju :)

Nä äta var det.
Vill hem till denna underbara människa!<3
PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0